  • Data: 2022-01-01 13:53:34
    Temat: Re: BOA
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie to gatunek społeczny w którym oszustwo bliźnich i współpraca z
    > nimi jednako stoją. Nie wolno mieć złudzeń. Więc nic dziwnego że i w
    > Policji się trafiają tacy którzy próbowali oszukać.

    Ale ja temu nie przeczę (zresztą uważam, że przeciętny kulson, którego
    na ulicy spotkasz stoi statystycznie poniżej średniej krajowej w tym
    zakresie). Natomiast tu masz kulminację - elitarnego funkcjonariusza,
    przekręt na 5PLN, wizytę wicekomendanta na miejscu który z jakiegoś
    powodu postanawia udupić kolegę zamiast zamieść sprawę pod dywan (pewnie
    temat na oddzielną historię), molestowanie, przeniesienie za karę do
    elitarnej jednostki antyterrorystów;). Tak gdzieś zupełnie przy okazji
    tychże antyterrorystów pałujących julki. Przecież to brzmi jak z
    akademii policyjnej...

    > Oszustów należy wyp... na zbity pysk. Nawet takich za 5 zł.

    Normalnie bym powiedział, że zwłaszcza takich, bo trzeba być debilem
    żeby takie rzeczy na 5 PLN robić. Z tym że... wygląda na to że deficyty
    umysłowe są u nich... normą.

    --
    Shrek