  • Data: 2005-09-09 09:59:21
    Temat: Re: BIC/SWIFT
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaBa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dfrgdq$2u4$1@news.onet.pl...

    > tak, to tez wiem, z tym ze zastanawiam sie czy MUSZE podac ten BIC, czy te
    > oplaty
    > to tylko ustalenia danego banku, bo SWIFT ma przyspieszyc przelewy
    > pieniezne,
    > ale czy to wszystko jest zgodne z zarzadzeniem bankow polskich?
    > (dodam ze na grupie bankowej moj post jest bez odpowiedzi ;-) a w ZBP pani
    > nie umiala
    > podac odpowiedniego rozporzadzenia)

    Wiem, że na grupie bankowej Twój post jest bez odpowiedzi, bo ja też tam
    pisuję :), a czemu odpisałem tutaj to nie wiem :)
    Nie rozumiem tylko czemu kolejny raz pytasz podkreślając dużymi literami czy
    musisz go podawać.

    ODPOWIADAM PO RAZ DRUGI: Nie musisz go podawać, ale w przypadku braku tych
    danych zostaniesz obciążony kosztami związanymi z koniecznością podjęcia
    dodatkowych czynności przez bank beneficjenta.

    Pozdrawiam
    Przemek