eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ? › Re: BGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ?
  • Data: 2013-12-15 00:01:38
    Temat: Re: BGŻ Bezprawne wypowiedzenie umowy lokaty (książeczka) przez bank ?
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    Trzymam w ręku "Wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunków
    terminowych lokat oszczędnościowych potwierdzonych wystawieniem
    książeczki oszczędnościowej" i czytam w tym, że bank wypowiada
    swojemu klientowi [...] ciach

    *******
    Pamiętam sprzed lat podobną sytuację z jaką musiałem się zmierzyć w lokalnym
    oddziale BGŻ. Zlikwidowali prowadzenie książeczek oszczędnościowych - jeśli
    dobrze pamiętam - anonimowych klientów. Zawiadomili o tym założyciela na
    piśmie, przelali na nieoprocentowany rachunek. Po niedługim czasie stawiłem
    się po odbiór kasy i... zaczęły się jaja.
    Na książeczce była spora kwota, a panienka uparła się, że może wypłacać
    jednorazowo (dziennie?) coś około 500zł. Tak mówił regulamin tej książeczki
    jak pamiętała, bo dostarczyć go nie mogła - produkt był bardzo, bardzo
    stary. Nie mogło do niej dotrzeć, że jakiś regulamin już nie obowiązuje bo
    sami wypowiedzieli umowę! Postraszyłem skargą do nadzoru bankowego (nie było
    jeszcze KNF). Po wielominutowych konsultacjach z jakim wysokim szczeblem
    dowodzenia wypłaciła z dąsem kasę w całości.
    Od tamtej pory już nie odwiedzałem BGŻtu - nie na moje nerwy :-)

    Paweł