  • Data: 2003-02-28 20:04:03
    Temat: Re: BARDZO PILNE firma zagraniczna w Polsce!!
    Od: "przem" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    fakt,
    ze moglem wyrazic sie niezbyt jasno,
    ale chodzilo mi zasadniczo o dwie rzeczy:

    1. to o mozliwosc wystawienia faktury vat firmie ktora zamowila u mnie
    usluge (jak sie okazalo w praniu firmie zagranicznej)
    2. czy moga zawrzec ze mna skuteczna i wazna umowe najmu lokalu (np na
    tymczasowe biuro), lub dzierzawy ziemi (tak na prawde to nie wiem po co) ale
    jako przedsiebiorstwo zagraniczne z firmą lub osoba fizyczna ale polska (bo
    takie w wyniku wstepnej wspolpracy pojawily sie mozliwosci)

    dzieki
    Przem