    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria sieci energetycznej
    Date: Mon, 12 Aug 2002 12:21:26 +0200

    "AndY" <a...@w...pl> wrote in message news:aj0hup$r8l$1@news.tpi.pl...

    > Moze tylko powiedziec tyle ze u mnie w wiezowcu kiedys dawno temu strzelil
    > piorun i tak jak szedl po kablach tak wszytsko padalo (komputery,
    > telewizory, magnetowidy itd) ... energetyka nic nikomu nie pokryla wlasnie
    > powolujac sie na siel wyzsza :(

    Moge tylko dodac, ze ok50 lat temu ojcu mojego znajomego
    wynoszono z firmy sprzet. Gdy pojechal zobavczyl, ze UB
    pomagal wynosic - i tak go wsadzili pozniej.

    lecz minello troche czasu i dzis jest inaczej.
    "sila wyzsza" nie oznacza, ze jak spadnie deszcz, toma ne byc pradu z powodu
    "sily wyzszej". Sila wyzsza mozna uzasadnic BRAK DOSTAW energii z powodu
    awarii,
    a nie brak zabezpieczenodgromowych...

    Oczywiscie, ze energetyka nie bedzie chciala placic - a ktory monopolista
    chce placic...

    Pozdrowienia

    Boguslaw