    From: "wsa" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autorskie prawa majątkowe - oprogramowanie
    Date: Fri, 5 Feb 2010 10:49:43 +0100

    Użytkownik "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> napisał w wiadomości
    news:f6jrg5064xlq.dlg@planet.terror.mx...
    > Dnia Wed, 3 Feb 2010 03:30:05 +0100, Gotfryd Smolik news powiedział:

    > A co w przypadku, gdy przepis się zmieni?
    > Rozumiem, że cały myk jest po to, aby brana pod uwagę była jego nowa
    > wersja?
    > Tylko co w przypadku, gdy go skreślą, bo zostanie zastąpiony czymś innym?
    >
    > --
    > Bright light is the end
    > of the black light district.

    Dobra, przepisałem umowę na nową z już określonymi polami eksploatacji. W
    artykule jest zapis, iż w momencie zawarcia umowy pola eksploatacji muszą
    być ściśle określone (z istniejących obecnie), jednakże jeżeli powstaną nowe
    pola eksploatacji (rozwój technologii) to sprzedający prawa nie powinien
    stwarzać problemów do wykorzystania tych pół bez uzasadnionego sprzeciwu.