  • Data: 2004-02-21 15:43:19
    Temat: Re: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > sytuacji, kiedy puszczony w samopas piec skoczył na 3-4 letniego
    dzieciaka,
    > powalając go na ziemię. I bynajmniej nie było to zachowanie agresywne psa,
    > lecz chciał się najzwyczajniej z nim pobawić. Zanim właściciel psa
    > zareagował, dzieciak już leżał na ziemi. Na szczęście zakończyło się dla
    > dziecka drobnymi skaleczeniami - otarciem naskórka na dłoniach, nie mówiąc
    > wielkim przerażeniu dziecka, które próbowało uciekać. A co by było, gdyby
    > dziecko uderzyło głową o kamień lub krawężnik ?

    przychylam się do Twojej wypowiedzi

    jak na mnie nie robi wrażenia pies z kagańcem czy bez, to człowiek jest
    tylko człowiekiem i jeden się boi psa a drugi nie.

    opowiem o psie
    pies przybłęda, przygarnięty, nawet nie warknie jak ktoś go nadepnie
    (zaskowyszy i tyle), był bezpański (teraz pewnie wdzięczny za opiekę).

    wielkość psa/rasa - wilczur

    moja żona wiedząc o tym, że to jest tak łagodny pies (owca bywa mniej
    delikatna), mimo wszystko boi się przechodzić obok (blokowa klatka
    schodowa) - pomimo, że wie, to jednak dalej się boi.

    > A na marginesie dodam, że bardzo mnie wkur....ają biegające bez kagańca
    psy
    > oraz ich kupy w piaskownicach i na trawnikach, gdzie bawią się dzieci.
    > To, że właściciel wie, że pies jest łagodny nie oznacza, że każdy o tym
    wie.

    Na psie odchody są uregulowania prawne czy też rozporządzenia. (widziałeś
    kiedyś policjanta wlepiającego mandat za nieposprzątanie po pupilu? )

    pozdrowienia