  • Data: 2007-07-01 07:33:19
    Temat: Re: Autor kontra wydawnictwo - problem
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Jul 2007 08:36:49 +0200, JZ napisał(a):

    > W 2001 roku zawarlem 5-cio letnia umowe z pewnym wydawnictwem na wydanie
    > ksiazki.

    (...)

    > W roku
    > 2006 umowa wygasla. Po 9 miesiacach, tzn. w marcu beizacego roku okazalo
    > sie, ze moja ksiazka znowu jest w sprzedazy. Mniej wiecej w tym samym
    > terminie dostalem aneks do umowy, ktorego nie podpisalem. W rozmowie
    > telefonicznej wyszlo, ze drugi naklad ksiazki zostal wydany na podstawie
    > tej pierwszej umowy, co okropnie rozbiega sie w terminach, ale
    > wytlumaczono mi, ze umieszczono to wydanie w ofercie jeszcze przed
    > wygasnieciem umowy.

    A co masz w umowie jeśli chodzi o te 5 lat? Te 5 lat na wydanie książki,
    na sprzedaż jej czy na co?
    Swego czasu jak pracowałem w takim wydawnictwie - które też robiło
    podobne wały - pilnowaliśmy tego, żeby zaznaczać, że wydane w trakcie
    umowy egzemplarze będzie można jeszcze sprzedawać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://www.money.pl/forum/