    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Automatyczne przetwarzanie informacji www
    Date: Sun, 04 Nov 2007 02:09:20 -0800

    Witam serdecznie,

    Wlasnie chodzi mi glownie o ogloszenia, reklamy - taki automatyczny
    system, ktory pobieralby dane z wielu stron i prezentowal je w troszke
    zmienionej szacie graficznej. Zachowane byloby przy tym odnosniki do
    danych zrodlowych i linki bezposrednie.

    I jeszcze jedna kwestia - jak to wyglada z takim automatycznym
    pobieraniem danych - czy dzialanie programu, ktory przegladalby aukcje
    allegro do dalszego przetwarzania w sposob masowy (czyli tak kilka
    tysiecy odwolan do strony glownej), jest zgodne z prawem (nie wiem,
    ktos moglby to uznac za probe ataku Denial of Service, naruszenia
    dostepnosci danych, itepe). Bede wdzieczny za jakies sprawdzone
    informacje (typu dzienniki ustaw, itp.).

    Pozdrawiam, Marek