    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auto z komisu i pismo do komisu
    Date: Tue, 14 Apr 2009 15:03:28 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > ale jak chcesz udowodnić że dłubał komis? :)

    Jak auto było zarejestrowane w PL skontaktój się z poprzednim włascicielem
    jak zagranicą to będziesz miał wiekszy problem - może będą
    skłony do współpracy(z życzliwosci lub za coś kokretniejszego)- po
    potwierdzeniu na pismie że auto miało mniejszy przebieg w chwili gdy komis
    odkupił masz jakiś dowód że faktycznie komisant krecił przy liczniku.Mogło być
    też tak że auto miało krecony licznik ale przez poprzedniego własciciela....
    Bez oświdczenia poprzedniego wlasciciela nic nie załatwisz tylko stracisz
    czas .
    Wyslij komisantowi kopie oswiadczenie -powinien zmienic zdanie bo to jest
    scigane z urzedu .Poczekaj na rekacje i podejmij dalsze kroki.W sądzie cywilnym
    bedzie trudno coż ugrać - podpisałeś umowe w której napewno jest napisane ze
    auto oglądałeś przed kupnem.