  • Data: 2002-07-09 16:14:20
    Temat: Re: Auto na francuskiej rejestracji a polski kierowca
    Od: "Mich@l Sadowski" <g...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 9 Jul 2002 17:52:40 +0200, osoba znana jako "topek"
    <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZU-ERST!!!
    @post.pl> wstukala:

    >Nie mozesz jezdzic autem na francuskich blachach. Chyba ze jestes
    >zameldowany we Francji (wiza w paszporcie) badz inne formy legalnego
    >pobytu...
    >Przepisow odpowiednich nie znam ani paragrafow. Chodzi o to ze po polskim
    >obszarze celnym poruszalo by sie auto nie oclone (akcyzowane, zVATowane).

    Tak mi się właśnie zdawało.
    A co jeśli będzie towarzyszył mi Francuz? Niekoniecznie właściciel
    samochodu.

    --
    Michał gmsadows(at)cyf-kr(dot)edu(dot)pl
    Jaguary i Huragany: http://jaguarhuragan.republika.pl
    Beskidzka Ekspedycja Błotna: http://beskidy2001.republika.pl