  • Data: 2005-03-09 16:44:46
    Temat: Re: Aukcja w allegro i problem z lodówką
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-03-09 16:40, Użytkownik szlovak napisał:

    > Kontrahent zamówił lodówkę na adres inny niż w allegro. Lodówka
    > przyszła z pękniętą szybą i paroma wadami zewnętrznymi mało ważnymi
    > wynikłymi w transporcie (lodówka jest do zabudowy) oraz z wadami które
    > było idealnie widać w aukcji :
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=41208110 , są to troche uszkodzony
    > zaczep półeczki (widać na powiększeniu) oraz uszkodzona szuflada
    > ociekacza. Jak widać w aukcji napisałem że stan jest bardzo dobry , ale
    > nie idealny. Mam dwa pytania:

    Nie znam się na prawie, ale dużo korzystam z Allegro.
    1. Na tych zdjęciach nic nie widać. Jeżeli w opisie nic nie ma o
    uszkodzeniach, każdy kupujący zakłada, że przedmiot jest wolny od wad.
    2. Stan bardzo dobry - oznacza, iż coś jest nie jest uszkodzone, tylko
    lekko zużyte
    3. stan idealny, to stan idealny - czyli praktycznie nówka.
    4. To, że lodówka nie była Twoja, nie zwalnia Cię z odpowiedzialności z
    racji niezgodności opisu z towarem.

    --
    Witiia