  • Data: 2010-06-21 21:14:51
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "MW" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:hvlcjn$9fu$1@inews.gazeta.pl...
    >A wiec zostawiam opeikunke z dzieckiem i wychodze np. do pracy.. a
    > jednoczesnie podsluchuje co sie dzieje w moim domu...
    >

    > 1. musz miec zgode opiekunki?
    > 2. cos reguluje ta kwestie?

    temat ladnie poplynal, ale imho:

    monitoring mozesz sobie zainstalowac bez pytania kogokolwiek o zgode

    monitoring od 'podsluchu' rozni to ze o pierwszym potencjalna 'ofiara'
    zostaje poinformowana

    obowiazku pracy nie ma, wiec jezeli bedziesz mial nagranie w ktorym
    informujesz opiekunke ze jej dzialania w twoim mieszkaniu moga byc
    rejestrowane to nijak to zadnego prawa KTORE ZNAM w MOJEJ INTERPRETACJI
    nie lamie, w koncu babka moze sie zgodzic na monitoring i zostac,
    lub nie zgodzic i wyjsc