  • Data: 2004-08-28 16:07:29
    Temat: Re: Artykuł nr 5 KC - o co tu chodzi???
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety , nie stałem się wiele mądrzejszy po przeczytaniu całej dyskusji po
    moim pytaniu.

    Może w takim razie rozpocznę z innej strony.

    Prowadzę sprawę przeciwko Gminie o odszkodowanie za straty jakie poniosłem na
    skutek nie przeprowadzanie przez nią od 1994 r eksmisji z mojego lokalu
    zajmujących go bezprawnie osób. Osoby te nie płaciły czynszu , zwrot czynszu
    był przedmiotem innej sprawy sądowej którą wygrałem , ale niestety komornik nie
    był w stanie praktycznie nic z nich ściągnąć.
    Przedstawiając wielokrotnie Gminie sytuację (niewypłacalność lokatorów)
    nalegałem na bezwarunkową szybką eksmisję , którą mogła przeprowadzić tylko
    gmina. Gmina nic nie zrobiła . Po 5 latach na skutek ugody z "dzikimi"
    odzyskałem mieszkanie - ale musiałem zrzec się w stosunku do nich wszelkich
    roszczeń (co było i tak gestem symbolicznym w związku z ich niewypłacalnością)

    Obecnie domagam się od gminy rekompensaty - zwrotu czynszu za okres w którym
    zajmujący lokal nie opłacali czynszu , a gmina winni była już wcześniej ich
    eksmitować.

    Gmina twierdzi że moje roszczenie jest niezgodne z art 5 KC . Na jakiej
    podstawie może tak twierdzić ???