    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 56 k.c a funkcja kształtująca
    Date: Sat, 16 Apr 2005 17:40:43 +0200

    > Nic co napisałaś nie przeczy słowom likwidatora. Mogło tak być. Ktoś
    > wbrew przepisom, ale na skutek błędu mógł mu udostepnic akta.

    Zacytuje wniosek zakładu ubezpieczeń S.A do prokuratury w całości: "
    Zakład ubezpieczeń S.A Oddział Okręgowy w B. zwraca sie z uprzejmą prośba o
    wyrażenie zgody na dokonanie przez pana Zbigniewa J., legitymującego sie
    dowodem osobistym nr xxxxx wgladu do akt prokuratorskich nr xyz."
    To jest cały wniosek, ale to nic nie zmienia nie ma tu zadnego błedu w
    udostępnieniu bo sprawa była umozona z powodu nie wykrycia sprawcy i wgląd
    osobom trzecim mógł wyrazić tylko prezes sadu czego nie uczynił lecz
    prokurator prowadzacy sprawę.
    Zacytuję jeszcze art 8a ustawy ubezpieczeniowej na dzień wniosku:
    " Na wniosek zakładu ubezpieczeń , Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
    lub Polskiego Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych oraz w zakresie zadań
    wykonywanych przez te instytucje ubezpieczeniowe i w celu ich wykonania , w
    zwiazku z wypadkiem lub zdarzeniem będacym podstawa ustalania
    odpowiedzialności, sądy, organy prokuratury, policji oraz inne organy i
    instytucje mają obowiązek udzielić informacji i idostępnić materiały
    niezbedne do ustalenia okoliczności tych wypadków i zdarzeń oraZ do
    okreslenia wysokości odszkodowania lub swiadczenia."

    Dziekuje za cierpliwość i wszystkie podpowiedzi, których mi udzielasz.