  • Data: 2010-01-19 10:13:10
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > To teraz się zastanów jak to jest, że ten lobbysta ma kasę na
    > wydrukowanie i posłanie takiej masy papierzysk!

    Sponsoring ;)

    I właśnie chcę doprowadzić do spadku dochodów sponsorów :-D

    W małej skali, ale zawsze coś... I w sumie agitowałbym wszystkich do
    przechodzenia w firmach (w miarę możliwości) na oprogramowanie otwarte.

    Tutaj w zasadzie tylko jeden komputer póki co musi być windowsowy - i to
    tylko z uwagi na problemy płatnika z pracą pod WinE.

    Cała reszta to poczta, programy biurowe, i jakaś javowa aplikacja
    działająca na SQLowym serwerze (z tym ostatnim trzeba by się troszkę
    pobawić - przeniesienie na MySQL oraz naprawienie javy, bo autor coś
    spartolił i działa wyłącznie z exploderem 6).