  • Data: 2013-09-15 09:29:39
    Temat: Re: Argumentatio ad personam przed sadem ?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 wrz 2013 20:06, Marek Wisniewski pisze:
    > Twierdzisz, ze udowadnianie, ze ktos jest swirem manipulujacym ludzmi
    > i prawda, ewidentnie klamiacym, nie zrobi na sedzim wrazenia ? No
    > tak, ostatnio zamkneli swira, tak, ze Komoruski musial litosc
    > okazac... Twierdzisz, ze dla sadu , jak ma zeznanie, to jest to dowod
    > i nikt sie nie bedzie zastanawial, czy to jest prawdziwe ?
    > Twierdzisz, ze sedziowie sa poldebilami, ktorzy nie potrafia
    > rozroznic prawdy od falszu ?
    >
    > No to mnie zmartwiles do kwadratu.

    Sprawa o coś tam przed sądem. Wysoki Sądzie! Mam wiarygodnych świadków,
    że oskarżony bił swoją matkę. Skoro bił swoją matkę, to jest złym
    człowiekiem. A jako zły człowiek na pewno popełnił czyn zarzucany mu w
    niniejszej sprawie. - Tak to sobie wyobrażasz?

    To rozumowanie jak z Misia: "... i złodziej! Bo każdy pijak to złodziej."

    W każdej sprawie sąd jednostkowo rozpatruje postawę oskarżonego i
    naprawdę nie ma znaczenia czy osoba oskarżona np. o kradzież samochodu
    wcześniej popełniła gwałt i rozbój. To, że ktoś popełnił gwałt i rozbój
    nie oznacza wcale, że na 100% ukradł auto.

    --
    .B:artek.