  • Data: 2004-01-02 17:25:53
    Temat: Re: Archiwum grupy, czy mozna przez Outlook?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bt3ui7$2uo$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tzn. że wszystkie serwery NEWS trzymają wszytkie posty od niepamiętnych
    > czasów?
    > Wow... po co nam oogle w takim razie.

    Nie, ale niektóre przechowują dłużej. Dla naszej grupy na dzień 2004-01-02
    wg mojego lokalnego serwera Hamster:

    news.tpi.pl - ostatnie 14.286 artykuły
    news.apk.net - ostatnie 24.208 artykuły
    news.gazeta.pl - ostatnie 10.809 artykuły
    news.onet.pl - ostatnie 169.088 artykuły - najwięcej!
    news.task.gda.pl - ostatnie 7.474 artykuły