  • Data: 2004-01-02 17:31:00
    Temat: Re: Archiwum grupy, czy mozna przez Outlook?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asia Koczwara" <N...@N...com> napisał w wiadomości
    news:bt3qge$lbk$1@flis.man.torun.pl...

    Możesz to pobrać również OE. Najwięcej postów z serwerów przeze mnie
    używanych zawiera serwer news.onet.pl. By mieć dostęp do treści off line,
    to albo musisz użyć serwera lokalnego (ja na przykład używam Hamstera),
    albo ustawić we właściwościach pobierania danej grupy pobierania
    wszystkich nagłówków i treści, oraz "odhaczyć" we opcjach OE w konserwacji
    usuwanie przeczytanych wiadomości. Z tym, że ściągnięcie na dysk całego
    archiwum grupy przy pomocy modemu może potrwać kilka godzin, więc jeśli
    już chcesz to robić, to polecam Ci Hamstera i pracę w nocy. Tylko to daje
    gwarancję, że się nie sypnie.