  • Data: 2009-04-17 19:51:07
    Temat: Re: Aplikacja komornicza - zdrowie
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam ! Chciałbym w tym roku spróbować podejść do egzaminu na
    > wspomnianą aplikację. Problem polega na tym, że wraz ze zgłoszeniem
    > trzeba dostarczyć zaświadczenie o stanie zdrowia. I tu mam dwa
    > pytania:
    >
    > 1.Skąd je wziąć ?:)
    > 2. Jak to wygląda w praktyce ? Czy trzeba przejść jakieś badania ? I
    > w jak dobrym stanie zdrowia trzeba być, żeby dostać taki kwit ?

    Wez ze soba do lekarza cytryne!

    Testy zdrowotne na komornika wygladaja nastepujaco: dajesz lekarzowi
    polowke cytryny, on ja wyciska z calej sily ile tylko potrafi, pozniej
    ta wycisnieta cytyrne bierzesz ty i jak wycisniesz jeszcze pol szklanki
    soku, dostaniesz zaswiadczenie, ze mozesz byc komornikiem!

    --
    pozdr
    luck