    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apel poparcia dla KOD
    Date: Mon, 21 Dec 2015 17:43:31 +0100

    Prokurator Genmeralny jest z PO i to tejst problem najgorszy, że
    funkcjonariusze są polityczni. Niestety nie zrobili lustarcji i reformy
    securitate jak w Rumunii. Nietykietę stosują zatem sędziowie i prokuratorzy
    w Polsce gorzej jak w PRL.

    Organy odpowiedzialne za ściganie przestępstw

    i gwarantujące obronę przed gwałceniem praw człowieka

    dotyczy II Kp 835/15

    Zawiadomienie o przestępstwie

    Pani Beata Chojnacka Kucharska jest przestępcą stalinowskim. Nie dokonała
    merytorycznego nadzoru nad moim środkiem odwoławczym, nie przeprowadziła
    analizy "dowodu", tylko zbyła go wybiórczymi procedurami. Pokryła wady
    materialne i przestępstwa kolegów. Uczyniła to umyślnie, świadomie,
    postąpiła dowolnie ignorując moje oświadczenie, które jest zarejestrowane na
    dyktafonie. Pani Beata nie miała moralnego i prawnego prawa uczestniczyć w
    tym postępowaniu, albowiem sama się wyłączyła z uczestniczenia w/s
    poświadczenia nieprawdy przez SSR Jarosława Staszkiewicza, co jest orzeczone
    postanowieniem VI Ko 29/15 z dnia 27 lutego 2015 r. Orzekła stronniczo w
    sprawie kolegi, przewodniczącego II Wydziału Karnego Sądu Rejonowego w
    Jeleniej Górze. O bezstronności i rzetelności nie tylko z tych oraz
    aberracji właściwości miejscowej względów nie można mówić. Adolf Hitler też
    wydawał wyroki bez przyczyny, a jego służby zażalenia wraz z ofiarami
    wysyłały przez komin w KL Auschwitz. Proszę mnie zamknąć w Pawiaku, ukarać
    moje dzieci za wasze zbrodnie jeśli taką macie wolę i skończcie ten cyrk
    sądowy raz na zawsze. Jesteście gorsi od Hitlera, bo was nie satysfakcjonuje
    krótkie represjonowanie człowieka i jego rodziny.

    Nie stosujecie uczciwie ani prawa zwyczajowego ani stanowionego i nie
    uznajecie w ogóle faktów. Dowolnie manipulujecie prawem stanowionym, dla
    własnych, prywatnych interesów, realizując ustrój faszystowski. Nie
    stosujecie prawa zwyczajowego, naturalnego, bożego, bo nie jesteście
    istotami myślącymi, jesteście oderwani od wspólnoty kulturowej. I nie wynika
    to z nakazu wyższości prawa stanowionego nad prawem zwyczajowym, tylko z
    faktu nie bycia człowiekiem. Człowiek w prawie stanowionym uwzględniłby
    oczywiste fakty. Faktu czynu zarzucanego nie da się udowodnić, bo takiego
    nie było. Nie udowadniacie faktu czynu zabronionego i odmawiacie człowiekowi
    prawa do obrony. Sprawiedliwość, godność, wolność i prawa człowieka macie
    tam gdzie miał Hitler. Zapewniam was, że odpowiecie za te zbrodnie pokroju
    Fajgi Mindla i Marii Gurowskiej Sand i to nie zbiorowo.

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/wymiar-nies
    prawiedliwosci/

    Grzegorz Niedźwiecki

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > A spamer Grzegorz Niedźwiecki od lat w dupie ma netykietę. Nie karmcie.
    >
    > --
    > "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    > http://www.chmurka.net/

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.