eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
    Date: Tue, 4 May 2004 17:30:39 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 21
    Sender: r...@p...onet.pl@pc118.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <c78g22$jr5$5@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc118.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1083687810 20325 217.99.219.118 (4 May 2004 16:23:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 May 2004 16:23:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:212108
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "wishya" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5e4c.000001ac.40973d10@newsgate.onet.pl...

    Podejrzewam, że proces cywilny jeśli byś nawet go wytoczył, byłby trudny i
    kosztowny. A wynik niepewny. Ja bym przesłał aparat paczką do
    przedstawiciela NIKON w Polsce, a jeśli go nie ma, to nawet do producenta
    informując o tym, co się stało w ich autoryzowanym serwisie. Jeśli nawet
    Tobie to nie pomoże (choć być może będą chcieli jakoś sprawę rozwiązać,
    choćby w imię dobrego imienia firmy) to na pewno ktoś się zainteresuje
    tym. Sprawdzi i ewentualnie da pśtyczka komu trzeba.

    Tylko dokładnie opisz całą sytuację. Bez dokładania niczego. U producenta
    siedzą specjaliści i będą w stanie wyjaśnić, czy faktycznie w serwisie
    ktoś wymontował coś (jako część zamienną na ten przykład), czy też
    faktycznie na przykład rozładowała się bateria, jak to sugeruje Leszek. A
    może stało się coś innego.

    Nie przerabiałem tego z NIKON-em, ale z kilkoma innymi firmami udało mi
    się o wiele więcej wywalczyć drogą sensownej korespondencji i ugody, niż
    procesu cywilnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1