  • Data: 2006-04-05 14:14:29
    Temat: Re: Anulowany egzamin teoretyczny na PJ
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:1144010652.645177.320270@z34g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    > Witam
    > Bylem sie dowiedziec co do zdanej teori i zdalem wedlug nowych
    > przepisow do starych paierow i moje testy sa niewazne, taka informacje
    > otrzymalem.
    > Skoro niewarzny stwierdzilem ze nie bede im robil prezentu i zarzadalem
    > zwrotu pieniedzy. I tu uslyszalem nowosc, ja nie place za egzamin tylko
    > za wynajem sali i komputerow wiec pieniedzy mi nie zwroca.
    > Nic innego mi nie zostalo jak robic caly kurs od nowa i teraz zdawac do
    > upadlego.

    Witam

    WORD radze podac do Sadu o zwrot kasy i zawiadomic Marszalka Wojewodztwa,
    ktory ma nad nimi nadzor - od razu zmiekna, bo zrobili Ciebie w trabe -
    wzieli kase i dopuscili do egzaminu, a nie powinni. O nadzorze mowi bodajze
    art.120-ktorys pord.
    Zdumiewa mnie ich bezczelnosc. Czyli egzamin miales za darmo ????? To moze
    powiedz to 200 znajomym osobom, ze jest taka promocja - a poza tym, napisz
    do nich oficjalnie o zwrot kasy i daj do wiadomosci Marszalkowi, bo "na
    gebe" to sa madrzy.

    Pozdrawiam

    P.S. Jezeli jeszcze cos mam pomoc, pisz na priv.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl