eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamowienia a zaliczkaRe: Anulowanie zamowienia a zaliczka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: ledres <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Date: Sat, 18 Aug 2007 20:02:33 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 14
    Message-ID: <fa7c7t$n3g$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fa7016$dup$1@opal.icpnet.pl> <fa74nj$ahk$1@news.onet.pl>
    <fa75vh$jhq$1@opal.icpnet.pl> <fa76uu$f0a$1@news.onet.pl>
    <fa789g$kus$1@opal.icpnet.pl> <fa7c2i$qg8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1187460158 23664 62.21.22.228 (18 Aug 2007 18:02:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Aug 2007 18:02:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (Windows/20070509)
    In-Reply-To: <fa7c2i$qg8$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:480884
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek napisał(a):

    >> Czy jest cos, co moge / powinienem zrobic w tej sytuacji?
    >
    > Moim zdaniem albo dogadać się ze sklepem albo pogodzić się z utratą
    > zaliczki. Obstawiam raczej to drugie, bo w sumie właśnie po to
    > sklep bierze te pieniądze żeby go klient nie zostawił na lodzie
    > z jakimś mało chodliwym towarem.

    Ok, ale zaliczka to jest jedna sprawa - pozostale dwa moje pytania
    dotyczyly tego, czy sklep moze mnie probowac zmusic do uiszczenia reszty
    ceny towaru i co powinienem zrobic, aby temu ewentualnie zapobiec.

    pzdr. ledres

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1