eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoudostepniony wyrok z sadu na stronie › Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
  • Data: 2019-02-02 23:00:29
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-02-19 o 20:30, A. Filip pisze:
> [...]

    JA się z nim nie kontaktuję, tylko pisuję na grupę.

    > Ponieważ to nie grupa PRAWO to albo wskaż co konkretnie w tej stopce ma
    > być antysemityzmem _karalnym_ albo pisz wprost że ty to uważasz za
    > antysemityzm według swojego widzimisie. Dopisanie co ty sądzisz o
    > wymienionych w cytacie w stopce _konkretnych_ osobach "nie zaszkodzi".
    > Ofiara nie ma prawa głosu o oprawcach jeśli to oprawcy zza biurka?
    > Pisanie że Polacy "coś tam" na tych samych zasadach podpada pod antypolonizm?

    Stopka, jak każda inna.Kilka osób próbowało go już przekonywać, że są
    odpowiednie zasady do tych stopek, ale chłop się uparł. Osobiście pisuję
    na grupy z czytnika,który mi wycina te jego "wypociny" automatycznie.
    Mógłbym go wsadzić o KF, ale jakbym chciał wszystkich piszących niezbyt
    mąrze tu wsadzić, to niestety by niewiele zostało. Zećwierć wieku
    zaraziłem się usnetem i tak trwam z przyzwyczajenia, choć naprawdę
    czasem trudno tu merytorycznie dyskutować.