  • Data: 2019-02-03 19:42:10
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 18:58:27 +0100, nadir napisał(a):

    > Czyli nie ma Narodu Wybranego i nie ma się czym martwić?
    Czyż dowolnemu bogowi nie przysługuje prawo wybrania sobie dowolnego
    narodu? Kim ty jesteś żeby dyskutować z bogami o ich wyborach? Ten bóg
    wybrał sobie akurat ten naród. Jak ci się jego wybór nie podoba, masz
    prawo wybrać sobie dowolnego innego boga. Ludzkość zna ich parędziesiąt
    tysięcy i zawsze możesz sobie wymyślić własnego.

    > A skąd to przeczucie? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica.
    Nie rżnij głupa. O oczywistościach nie dyskutuję.

    --
    Jacek
    I hate haters.