  • Data: 2003-06-09 09:59:02
    Temat: Re: Antoni Zięba - Przed Referendum
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mind_dancer" <t...@o...pl> wrote in
    news:4735-1055149525@213.17.136.98:

    [cut bzdury]
    Radzilbym bym Ci i posrednio panu dr inz. Ziebie zeby sobie wzial do reki dowolny
    podrecznik do prawa wspolnotowego i sie dowiedzial:po 1.jakie sa cele UE,po 2.w
    jakich granicach i tylko w jakim zakresie Wspolnoty dzialaja i na koniec po 3.na
    czym polega modyfikacja traktatow Wspolnot jesli by juz ktos by byl na tyle
    stukniety ze chcialby przepisami regulowac swiatopoglad obywateli panstw
    czlonkowskich.Powiem Ci tylko tyle ze sprawy religii,stosunku kosciola do panstwa
    i na odwrot,aborcja,wlasnosc, to sprawy zastrzezone wylacznie panstwom
    czlonkowskim.UE w ogole nie interesuja te sprawy.Z mojej strony od razu EOT bo
    wiem ze nie ma zbyt duzego sensu dyskutowac o tych sprawach z
    eurosceptykami,natomiast sens ma dyskusja na tematy zwiazane ze wspolnym rynkiem
    gospodarczym bo tu mozna sie tworczo spierac.Natomiast autor tego wodolejskiego
    artykulu nie ma zadnego pojecia wiec bije piane zreszta w tym jest calkiem niezly