  • Data: 2009-08-27 19:32:32
    Temat: Re: Allegro - zastrzeżenie dowodu ??!?!?!
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-08-2009 o 20:36:33 przypadek <p...@g...pl> napisał(a):

    > Ja bym może nie przesadzał z tymi pozwami czy zawiadomieniami, każdy
    > może się pomylić i wpisać w tytule przelewu co chce (a poza tym
    > naprawdę trudno powiedzieć, co wpisujący mógł mieć na myśli).
    > Natomiast nie wysyłałbym przedmiotu, bo nie bardzo wiadomo, za co ten
    > przelew jest, tylko żądał albo właściwego przelewu z właściwym
    > tytułem, albo oświadczenia na piśmie, że ten właśnie przelew jest za
    > tą właśnie aukcję.

    Obowjetnie czy to skutek pomylki czy nie - po otrzymaniu takiego przelewu
    stracil wiarygodnosc
    dla banku. Jezli to jescze mialo miejsce w malej miejscowosci - o tym
    pewnie dowie sie wiele osob.
    Jezeli rowniez prowadzi jakas dzialalnosc uslugowa czy gospodarcza to
    straci rowniez wiarygodnosc
    wsrod klientow. Skoro w tytul przelewu tak wpisal to rownie dobrze moze
    wystawic taki opis na allegro.
    Przy zgloszeniu sie samemu na policje to tamten musi udowanic, ze to jest
    skradzionya mu rzecz - a nie
    jak to u nas bywa ze sprzedajacy nie jest paserem.

    Poza nadawca moze dac taki tytul na przelewie ale tez musi byc gotowy na
    konsekwencje takiego postepowania.

    leon