  • Data: 2009-08-27 22:00:56
    Temat: Re: Allegro - zastrzeżenie dowodu ??!?!?!
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A adres z ALLEGRO zgodny z adresem na przelewie? Czy tego adresu nie był
    > ow przelewie, a jedynie tak wyszło niezbyt fajnie w Twojej wypowiedzi?
    > Jaka jest pewność, ze ten przelew dotyczy akurat tego sprzedanego
    > przedmiotu?

    adres z Allegro inny od tego w tytule przelewu ale imie i nazwisko to samo
    i wojewodztwo
    (ten z banku adres to duze miasto, adres do wysylki to miasto obok)

    na przelewie oprocz tego dziwnego tekstu jest jeszcze nick z Allegro
    Kupujacego co wyklucza pomylke w zidentyfikowaniu przelewu.
    Pozatym az tak duzo mi przelewow nie przychodzi - to byl jedyny w ostatnich
    dniach - i zwlaszcza na dokladnie ta kwote zebym go pomylil.

    Z drugiej strony fakt, poza kwota ktora by sie zgadzala - to Kupujacy mogl
    namieszac moje dane z aukcja od kogos innego - co nie zmienia dziwnego wpisu
    w tytule ( dla mnie o totalnie niezrozumialej
    motywacji)

    > Na pewno w tej sytuacji ów dowód bym "zabezpieczył" nie wysyłając go.
    > Skoro kupujący za niego zapłacił i w treści przelewu o to prosi - w sumie
    > dla Ciebie żaden kłopot. Tylko mu napisz to w mailu - najlepiej przez
    > ALLEGRO, by nie było wątpliwości. I poproś bo o wyjaśnienie, co zatem masz
    > z przedmiotem uczynić.

    No ja wolalbym jednak nie przywlaszczac sobie cudzych pieniedzy, nie bardzo
    mam nastroj ani ochote sie z nikim szarpac, zwlaszcza o takie grosze - nie
    warty jest tego nawet zmarnowany czas.
    Chcialbym zalatwic to w sposob cywilizowany i ugodowo ale oczywiscie nie za
    cene nazywania mnie "zlodziejem " - bo to to grube przegiecie ...
    Co do majla z prosba o wyjasnienie - poki co nie odpowiada ...

    pzdr :)