  • Data: 2004-05-13 10:46:09
    Temat: Re: Allegro ,umowa kupna sprzedazy
    Od: scx <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 się wziął i wyklepał:

    > Aha ,nie prowadze zadnej dzialalnosci gospodarczej , na allegro spredaje
    > spotradycznie a to co mu sprzedalem to tusz do drukarki ktory lezal u mnie
    > dlugo i mi nie potrzebny.

    Według przepisów naszego kochanego prawa każdą transakcję pomiędzy osobami
    fizycznymi trzeba spisać i zgłosić w urzędzie skarbowym, i zapłacić od niej
    podatek. Do kwoty 1000zł jest to 1%, powyżej 1000zł - 2%.
    Jak się gościu upiera to proszę bardzo, ale żądaj od niego aby odesłał ci
    podpisany przez niego egzemplarz umowy.
    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac