  • Data: 2007-07-04 11:26:01
    Temat: Re: Allegro, poczta, zgubiona paczka
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-07-2007 o 13:03:48 Michwelt <m...@...ah.o-o.com>
    napisał(a):

    > Sytuacja opisana przeze mnie jest czysto teoretyczna. Chociaż na pewno
    > takie sytuacje na allegro się zdarzały. Jak widać nikt nie dał
    > jednoznacznej i ostatecznej odpowiedzi.

    Ja przerabiam teraz taka sytuacje. Ale wartosc przedmiotu jest znacznie
    nizsza - 6zl. Jestem strona kupujaca.

    > Lub coś w tym stylu, tylko ładniej i precyzyjniej sformułowanego. Jak
    > myślicie, czy to nie byłoby całkowicie uczciwe a jednocześnie
    > uniemożliwiało by dodatkowe roszczenia od sprzedającego w razie
    > zagubienia paczki przez pocztę?

    Czesto sie pisze w tresci aukcji: "przesylke wysylam jako ubezpieczona
    kurierem; poczta polska wysylam na specjalne zyczeniu kupujacego na jego
    odpowiedzialnosc".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.