eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro inwigiluje prywatną korespondencję klientówRe: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
  • Data: 2019-05-22 23:09:51
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-05-21 o 03:27, Marcin Debowski pisze:
    > On 2019-05-20, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
    >> On 19.05.2019 03:12, Marcin Debowski wrote:
    >>> On 2019-05-18, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
    >>>> On 18.05.2019 05:46, Marcin Debowski wrote:
    >>>>> Jak dla mnie to coś bardzo pożytecznego bo 90% spamu, który otrzymuje
    >>>>> jest efektem udostępnienia spamerom mojego adresu właśnie przez
    >>>>> sprzedawców.
    >>>>
    >>>> Jeśli można wysłać e-maila z dowolnego adresu na "zaszyfrowany" adres
    >>>> allegro to nie zmniejszy to takiego spamerstwa: po prostu od sprzedawców
    >>>> będzie wypływał "zaszyfrowany" adres, na który ciągle będzie można
    >>>> wysyłać spam. Trzeba byłoby sprawdzić czy taka sytuacja jest faktycznie
    >>>> możliwa.
    >>>
    >>> To są zwykle adresy tymczasowe, generowane na potrzeby konkretnej
    >>> tranzakcji. Podobnie działa w wielu miejscach obsługa w BOKach, gdzie
    >>> albo pole temat albo właśnie adres zawiera pewien unikatowy ciąg
    >>> identyfikujący nr sprawy ("ticket").
    >>
    >> Czy to ma jakiś związek z tym, że można/nie można wysyłać e-maila na
    >> taki adres allegromail po zakończeniu transakcji? Albo jaki czas musi
    >> minąć, aby addres był nieaktualny? Ewentualnie, czy adres jest powiązany
    >> wyłącznie z adresem stron transakcji i inny nadawca jest "odrzucany"?
    >> Masz jakieś informacje na ten temat?
    >
    > Nie mam. Próbowałem zrozumiec o co chodzi, wiedząc, że taka anonimizacja
    > adresów jest stosowana. Wyszło, że nawet jeśłi Alegro tak tez robi, to
    > poszli jaby trochę dalej skoro także analizują treść listów.

    Teraz to jest tak: piszesz skarg do Allegro, a odpowiada Ci sprzedawca
    pod szyldem Allegro.

    Nie zapłacilam za coś tam ze 2 razy przez PayPal tylko przelewem ze
    swojego konta bankowego to mi wisi na stronie: ZAPŁAĆ. Uważam w tym
    przypadku, że to sprzedawca powinien uaktualnić i poinformować, zmienić,
    że jest zaplacone.
    To Allegro to teraz jest jakieś do d. Allegro, tym bardziej, że nie ma
    tam żadnego nadzoru, nie ma do kogo napisać skargi itd.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1