  • Data: 2007-08-29 13:07:57
    Temat: Re: Allegro - Kup Teraz, a odbior osobisty
    Od: Maciej 'ziemniaq' Wiercinski <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sie, 20:34, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > pisz pismo o rezygnacji i idzi zlozyc do sklepu (oczywiscie z
    > potwierdzeniem na kopii). Jak nie beda chcieli przyjac to wysyłaj
    > poleconym. Wtedy juz pewnie tacy sprytni nie beda.

    Dziekuje wszystkim za opinie. Sprawa zalatwiona. Poszedlem z
    pisemkiem, zapytalem sie na dzien dobry czy przemyslal sprawe i moze
    chce to zalatwic polubownie. Odpowiedz byla odmowna. Jednak po
    przeczytaniu pisemka i krotkiej dyskusji sprzedawca stwierdzil ze
    jednak odda mi kase, bo nie chce mu sie bawic mimo ze jest pewien, ze
    by wygral. Jeszcze tyle dalem ciala ze paragonu ze soba nie mialem.
    Jutro sie przejde i zgodnie z tym co sie z nim umowilem oddaje towar i
    zabieram pieniadze.

    Pozdrawiam
    Maciek