  • Data: 2005-02-28 19:39:10
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przyszlo Ci do glowy ze dokonali rutynowego sprawdzania?
    > Zobaczyli dwoch kolesi, ktorzy zaparkowali wozek i siedza w nim
    > jakis czas (zasadniczo to chyba sie nie zachowywaliscie zbyt
    > rutynowo bo do dyskoteki nie jedzie sie by siedziec pod lokalem).

    W zasadzie nie byliśmy też standardowo ubrani w takie same chińskie
    koszulki, a z auta zupełnie niestandardowo wyszedłem lewą noga zamiast
    prawą.
    Dokładnie myślałem, że dokonają rutynowego sprawdzenia.

    > Jak sie zaczeliscie gramowlic to was przylapali. A ze przy okazji
    > od was jechalo procentami... wiesz, ja na ich miejscu bym nie
    > przelknal kitu (chocby nie wiem jak byl prawdziwy) ze wlasnie
    > cwiartke obalilismy przed lokalem a nie jeszcze w domu.
    > A moze siedzieliscie w aucie z mysla ze Policja sobie odjedzie?
    > Albo ze magicznie otrzezwiejecie?

    A może właśnie zabiliśmy kogoś, więc profilaktycznie trzeba nas zamknąć na
    25 lat, tym bardziej że w bagażniku jakiś brudny (jakby trochę czerwony od
    krwi) leży jakiś klucz 19 ? Wprawdzie można się tłumaczyć że to do kół i się
    skaleczyłem gdy wymieniałem koło, ale policjant i tak wie lepiej, prawda? A
    może kogoś potrąciłem i uciekłem z miejsca zdarzenia, bo mam lekko pęknięty
    zderzak, więc trzeba nas zamknąć na 15 lat?

    Pozdrawiam
    Jacek