    From: "WB" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimety
    Date: Fri, 8 Mar 2002 15:03:22 +0100

    Witam ponownie.
    Kożystając z wątku zadam pytanie: Jak zgodnie z prawem sprawić by alimenty
    nie były wpłacane za pośrednictwem komornika. Czy na mój wniosek sąd może
    nakazać pobieranie alimentów bezpośrednio (tzn poprzez przelew bankowy, lub
    pocztę). Właśnie wracam od komornika, który policzył mi odsetki karne i
    opłate za swoją pracę - wysłanie 2 pism - w kwocie około 50 złotych. Odsetki
    karne wynikły z powodu tego, że komornik od lutego opłaca VAT - nie
    powiadomił mnie o tym. Bzdurą jest, że komornik za operację przekazania
    pieniędzy na konto mojej ex bierze 58,76 zł - gdzie ja wpłacam na jego konto
    zleceniem stałym ze swojego banku.
    Co Państwo na to?