    From: "Krzysztof Paderski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty - ustalenie wysokosci - raz jeszcze
    Date: Tue, 17 Dec 2002 15:47:59 +0100

    news:atncca$glo$1@absinth.dialog.net.pl...

    > rozliczasz się prawda? powinienes w takim układzie przedł. pit ewentualnie
    > dochody z ostatnich trzech miesiecy a także własnorecznie napisane
    > oświadczenie o stanie majątkowych jeżeli pokusisz się na wniosek o
    > zwolnienie od kosztów w części bądz w całości...

    czy wystarczy jesli wlasnorecznie napisze ze w ciagu ostatnich 3 miesiecy
    zarobilem tyle i tyle , koszty mialem takie, itd ???...- podatek place jak
    rozliczam sie z PITU (rocznie, nie mam DG) wiec nic nie dostane z mojego US
    (chyba ze zas. nic nie zarobilem) - pracuje dla zagraniczenej firmy ....
    wiec musze robic to sam - wszytkie dokumenty/umowy/rachunki sa po angielsku
    a z doswiadczenia wiem ze ..h mmmm urzednicy nie uznaja innych jezykow niz
    polski ..... nie chodzi mi tu wcale o ukrywanie dochodow, nieplacenie na
    dziecko itd....

    > nie ponieważ nie jest to w równej niekiedy częsci ponieważ powódka może
    mieć
    > niższy dochód i nie byłoby to słuszne z założeniami k.r.o
    ale ona ma wyzszy dochod - ok 2000 netto ...... (a ja brutto) .... to jest
    tak ze powinnismy utrzymywac dziecko w rownej czesci czy nie ?

    > tu raczej nie wypowiadam swojego zdania bo potrzeby mogą byc rózne
    > mianowicie jedno dziecko może wymagać mniejszego nakładu a drugie
    wiekszego
    > np. dziecko często chorujace, specjalnej troski itp. ,zakres świadczeń
    > zalezy wiec od usprawiedliwionych potrzeb dziecka a także możliwości
    > zarobkowych i majątkowych pozwanego /art.135 k.r.o/.
    ok, tu rozumiem, i nie mam pytan ......... ale mieszkamy w jednym z tanszych
    miast na wschodzie polski ....... [to tak troche OT] ........

    dziekuje za pomoc,
    K.