    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na teścia???
    Date: Fri, 16 Dec 2005 15:02:40 +0100

    Przemek napisał(a):
    [...]
    > Ale etyk się znalazł!!!!!! Chciałbym widzieć Ciebie w tej sytuacji!!!!!
    > Jaki byś był chętny do pomocy. Nie mam ochoty Ci tutaj opisywać sytuacji
    > w tej rodzinie, myśl sobie poprostu co chcesz.

    Ja Ci się nie bedę rozpisywał o swojej..
    W NASZEJ rodzinie te sprawy załatwiamy we własnym zakresie,
    nie naciągamy podatników, by za nas alimentowali..

    > Pozdrawiam
    > Przemek
    >
    > P.S. to od czego jest ta grupa? wiadomo o co mi chodziło i chyba do tego
    > służy a jak nie masz ochoty nie musisz pisywać.

    Jak nie masz ochoty, nie cztyaj..
    Ale zanim sie całkiem na mnie pogniewasz przypomnij sobie kto zwrócił tu
    uwagę, że twoja żona ma obowiązek alimentacji ojca..
    Otrzymałeś uzupełnienie do poprzednich odpowiedzi,
    a ze okraszone moją opinią o tych, co na innych spychają
    obowiązek troszzcenia się o chorych rodziców - wybacz
    to cena podpowiedzi.

    Bogusław