eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-14 14:24:26
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> napisali:

    > LOL. Stajemy na moście - mówie do Ciebie "skacz" i przekonuję Cię, ze jestes
    > zabezpieczony niewidzialną linką asekurujacą. Skoczysz? Zakladając na
    > dodatek, ze widzisz mnie 2 czy 3 raz w zyciu? Ja bym nie skoczyla.

    Skuteczne srodki antykoncepcyjne sa znane od wielu lat.
    Niewidzialne linki nie.
    Oszusci sa niewinni, winni sa ci, co dali sie nabrac.
    LOL.

    > Ma. Gdyby ubrał gumkę w sposob wybitny obnizyłby swoje szanse na ojcostwo.
    > Gdyby nie bzykał wszystkiego co sie rusza też.:-))) A czy urodzi czy nie -

    Nie zrozumialas. Ja mowie o prawach ojca do swojego dziecka.
    O tych prawach decyduje wylacznie kobieta. A skoro tylko ona decyduje, to
    obowiazki rowniez powinny spoczywac wylacznie na niej.

    > nie zalezy juz nawet od kobiety - zyjemy w kraju gdzie aborcja jest
    > zakazana, czyż nie?

    To sobie wyjedzie do kraju gdzie nie jest zakazana.
    Wychowywac dzieciaka tez nie ma obowiazku, ani na niego lozyc.
    Wystarczy, ze zostawi dziecko w szpitalu i zrzeknie sie praw.
    Jesli stosujemy zasade rownosci wobec prawa, to ojciec rowniez powinien
    miec podobna mozliwosc.

    > To przeciez ewidentnie inna sytuacja.

    Mozesz wytlumaczyc w jakim zakresie inna? Bo ja nie widze roznicy.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .