eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-14 14:38:54
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "IT" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie zrozumialas. Ja mowie o prawach ojca do swojego dziecka.
    > O tych prawach decyduje wylacznie kobieta. A skoro tylko ona
    > decyduje, to obowiazki rowniez powinny spoczywac wylacznie na niej.

    To ja nie bardzo rozumiem. Kobieta decyduje sama w stopniu, w jakim jej sie
    na to pozwoli, w stopniu, w jakim pozwoli ojciec dziecka. O jakich sprawach
    decyduje tylko kobieta? o zaplodnieniu? bzdura. o urodzeniu? bzdura (vide
    prawo RP. o wychowaniu? bzdura - jak ojcu dziecka zalezy, to bedzie mial
    wplyw na wychowanie. Wiec o jakich sprawach decyduje TYLKO kobieta?

    > To sobie wyjedzie do kraju gdzie nie jest zakazana.
    > Wychowywac dzieciaka tez nie ma obowiazku, ani na niego lozyc.
    > Wystarczy, ze zostawi dziecko w szpitalu i zrzeknie sie praw.
    > Jesli stosujemy zasade rownosci wobec prawa, to ojciec rowniez
    > powinien miec podobna mozliwosc.

    Ale kobieta, ktora sie zrzeknie prawa do dziecka moze zostac pozwana o
    alimenty. Tak samo jak ojciec.

    pzdr

    Ma Du