  • Data: 2005-02-04 22:07:44
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cu0pgm$2b0$1@news.dialog.net.pl...
    > No i cytuję Ciebie:
    > "Ja nie o tym co jest albo nie jest napisane w naszym chorym prawie."

    a dalej było tak:
    "Ja o tym co mi się nie podoba i chciałbym aby tego w prawie nie było."
    ^^^^^^^^
    > Ale dajmy temu spokój - czy komuś zaszkodził kiedyś jakiś mały
    off-topic? ;)

    Będę się nieśmiało upierał, że to nie było OT. Faktycznie, zazwyczaj
    rozmawia się tu o tym jaki JEST stan prawny w tej czy innej sprawie, ale
    przecież można także poddać krytyce obowiązujące prawo i wyrazić zdanie na
    temat jakie prawo POWINNO być.

    Alek