  • Data: 2005-09-14 10:29:01
    Temat: Re: Alimenty a wyjazd zagranice
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zull" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dg8p53$e9m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam !
    >
    > Jestem przed drugą ( mam nadzieje, że ostatnią ) rozprawą rozwodową. Mam
    > perspektywie mieć przesądzone alimenty na nieletnie dziecko. Wybieram się
    > na
    > dłużej zagranicę. Różnej maści "rzyczliwi" straszą mnie jednak, abym nie
    > robił zbyt dalekosiężnych planów ponieważ jest podobno przepis który
    > wymaga
    > na taki wyjazd zgody rodzica pod którego opieką pozostaje dziecko na które
    > przysądzono alimenty. Szukam po necie, ( do kodeksu prawa rodzinnego
    > jeszcze
> [...]

    i nie sadze bys znalazl bo to bylby absurd, ograniczenie swobod
    obywatelksich, zabrania tego
    Konstytucja, co to malzonek jest Twoim kuratrem? Jakie sprzestepstwo
    popelniles?

    Az sie boje ze sie myle ... ale nie sadze by ktos mogl tak probowac gnoic
    czlowieka (mam na mysli ustawodawce)

    P.

    ps.
    Życzliwi a nie rzyczliwi !