eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDwa pytania o oprogramowanie komputerowe › Re: Ależ opowiadasz bzdury wierutne! [Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe]
    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ależ opowiadasz bzdury wierutne! [Re: Dwa pytania o oprogramowanie
    komputerowe]
    Date: Thu, 24 Feb 2005 17:27:36 +0100

    > Nie, nie popełnia.

    zonk

    Art. 118 (1).

    1. Kto wytwarza przedmioty przeznaczone do niedozwolonego usuwania lub
    obchodzenia technicznych zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub
    zwielokrotnianiem utworu bądź też służące do nielegalnego odbioru nadawanych
    programów, przeznaczonych dla zamkniętego grona odbiorców, uzyskujących do
    nich dostęp po zapłaceniu wynagrodzenia usługodawcy, albo dokonuje obrotu
    takimi przedmiotami, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 3.

    2. Kto posiada, przechowuje lub wykorzystuje przedmioty, o których mowa w
    ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.

    > No nie wiem. Nie widzę by ten czyn wyczerpywał, którykolwiek z poniższych.
    > A pod który wg Ciebie to podpada ?

    jutro "na trzezwo" lookne i powiem, bo juz sie zakrecilelm.

    P.