  • Date: Sat, 19 Sep 2009 01:33:59 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)

    Arek pisze:

    > Uważasz, że jak ktoś chce dziecko to jest debilem co nie umie używać
    > antykoncepcji?

    Nie, debilem jest ten, dla kogo uniknięcie podatku (bykowe) czy dostanie
    kasy na małą popijawę (bykowe) to dobry argument za produkcją potomstwa.

    Pomijam już taki detal, że bez technologii pozwalającej na tanią
    kolonizację nowych światów dodatni przyrost naturalny to kompletny debilizm.

    > Dzieci utrzymają ich rodzice jeśli nie będą musieli tyle łożyć na starców.

    Sęk w tym, że rodziny wielodzietne to w większości przypadków rodziny
    patologiczne, w których i rodzice, i dzieci, i starcy są utrzymywani
    przez innych - za pośrednictwem państwa.