  • Data: 2009-09-18 23:09:24
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:
    > o tak ku**a! I ja będę łożył na debila który nie ma na tyle wysokiego IQ

    Będziesz łożył na to by dzieci tego debila chciały się potem opiekować
    także Tobą.
    No chyba, że zakładasz, że zanim się zestarzejesz to już będą roboty,
    co wszystko przy Tobie i dla Ciebie zrobią?

    > by założyć latex na fiuta?! Kolejny geniusz pokroju LPR, który wrzeszczy
    > polaku płódź się. Kto te dzieci utrzyma ja się pytam?

    Uważasz, że jak ktoś chce dziecko to jest debilem co nie umie używać
    antykoncepcji?

    Dzieci utrzymają ich rodzice jeśli nie będą musieli tyle łożyć na starców.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com