  • Data: 2009-09-18 20:51:16
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h90qgi$f0b$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Aresztu nie więzienia to raz,
    Ale świat ogladałeś przez raster, i o to chodzi.

    > dwa zapłacisz jeszcze więcej gdy będą nam wypłacać odszkodowania,
    To się jeszcze okaże.
    Może zapłacę raczej za kolejne michy.
    Trudno, zgadzam się.
    Ty za moje płacić nie musiałeś, bo ja nie gustuję w takich sanatoriach.

    > a po trzecie to zastanów się nad tym czy aresztowanie 7 niewinnych osób na
    > 8 miesięcy to dobry temat do drwin.
    Nie nabijam się z 7 tylko z jednej.
    Masz już prawomocny wyrok uniewinniający, że się tak podniecasz?

    > Szczególnie robionych przez kogoś kto próbuje zarzucać innym brak
    > człowieczeństwa.
    A cóż to za szczgólność?
    To oczywistość.

    > Za dużo filmów się naglądałeś.
    Może. W odróżnieniu od ciebie byłem jednak przodem do miejsca akcji.

    > Nie znam.
    Już znasz.

    --
    Jotte