  • Data: 2009-09-18 11:49:31
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kotynski pisze:

    > Ekhm... proszę tego nie wkładać do jednego worka, bo to są
    > kompletnie dwie różne sprawy.

    Generalnie sprawy są podobne. Jeśli uznamy, że państwo ma prawo
    odebrać emerytury UBkom, to również ma prawo odebrać pracującym,
    głosującym na LPR, czy tym, którzy wyjeżdżają za granicę na dłużej jak 2
    tygodnie (kto to bowiem widział, aby w dobie kryzysu emeryt wyjeżdżał za
    państwowe pieniądze za granicę).

    Zaś w normalnym państwie jak urzędnik legalnego aparatu
    bezpieczeństwa poprzedniego ustroju uzbierał sobie na emeryturę, to nie
    widzę podstaw, by mu potem ten majątek odbierać.

    > Na marginesie: odebrali coś UBekom? Przegapiłem coś?

    Aż tak dokładnie tym się nie interesuję.

    --
    Liwiusz