  • Data: 2003-11-27 01:33:08
    Temat: Re: Aksjologia prawa - pomocy ;)
    Od: "P N" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Olender <d...@g...pl> napisał(a):

    > Najwiecej sie mozna na ten temat dowiedziec w takim nieco zapomnianym
    > miejscu, jakim jest biblioteka. Taki duzy budynek, w którym nie wiedziec
    > czemu gderliwi ludzie w grubych okularach trzymaja na zakurzonych pólkach
    > mnóstwo ksiazek. Wsród nich sa i takie, które traktuja o socjologii prawa
    > lub filozofii prawa, czy moze takze o doktrynach prawnych. Z tego co
    > pamietam w podreczniku Kojdera pt. Godnosc i sila prawa

    O tak,to byla jedyna ksiazka ktora systematycznie przez tydzien uderzała z
    siłą pocisku w sciane kiedy ja czytalem. Przypominajac ten tytul spowodowales
    ze stanela mi przed oczami prawdziwa zmora przeszlosci.To byl przedmiot i
    ksiażka obdarzona przeze czystą nieskalaną nienawiścią.Zmora nr 2 to prawo
    rolne i zwlaszcza moja ulubiona ustawa o jakims cholernym cukrze i nasionkach.

    > Podobnie w knigach
    > traktujacych o filozofii prawa, ale unikaj tych, która napisala niejaka
    > Szyszkowska. Straszne bzdety.

    Hie he,hooo za mało Hegla strasznie za dużo Kanta.Ale wpis od Szyszkowskiej w
    indeksie mam :)))

    > Bardzo prosze. I nie patrz na to w ten sposób:

    > Pomysl o tym jako o wspanialym zrzadzeniu losu, dzieki któremu bedziesz mial
    > pretekst, aby zapoznac sie z fascynujaca dziedzina wiedzy, [cut]

    zwłaszcza w kontekście tego oto linka
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031127/p
    rawo/prawo_a_1.html

    Mała rzecz a cieszy.