  • Data: 2003-11-27 08:40:22
    Temat: Re: Aksjologia prawa - pomocy ;)
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zmora nr 2 to prawo
    > rolne i zwlaszcza moja ulubiona ustawa o jakims cholernym cukrze i nasionkach.

    a już prawie zapomniałem, o kolejnych uwłaszczeniach i przelicznikach. Ale
    zawsze znajdzie się życzliwa dusza :)

    > zwłaszcza w kontekście tego oto linka
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031127/p
    rawo/prawo_a_1.html

    Nie ma problemu spenalizują.

    Mi się zwłaszcza podoba - "to tak jakby pozwolić na udzielanie porad medycznych
    znachorom" oraz "spotykaliśmy siędotychczas ze swego rodzaju kłusownictwem" -
    Prezes Krajowej Rady Radców Prawnych mec. Andrzej Kalwas.

    oraz

    "..ale zainteresowany idzie tam na własne ryzyko ze swiadomościa że jest to
    dizałalność społeczna" - Prezes Maczelnej Rady Adwokackiej mec. Stanisław Rymar.

    Paweł