  • From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agitacja SMS - legalna?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 15:00:41 +0200

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bbn6ae$d5s$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!
    > Dostałem na komórkę SMS agitacyjnego w sprawie referendum UE. Czy
    wysyłanie
    > czegoś takiego na mój telefon, jeśli nie wyrażałem na to zgody, jest
    > legalne?

    Rząd może wsztstko, więc jeśli nawet wg jakiegoś prawa to jest nielegalne,
    to jednak i tak okaże się, że było im wolno.
    A ja jeszcze dzis sie zastanawialem, czy isc na referendum i jednak bylem
    raczej zwolennikiem wejscia do Unii. Mialem sporo argumentów na nie, ale na
    tak bylo ciut wiecej.
    Niestety, spam - a juz w ogóle na komórke - kojarzy mi sie z firmami i
    osobami, które robia cos nielegalnie, na zlosc, wbrew innym. Tak zadzialal
    na mnie ten chamski spam na komórke. Jadę nad jeziorko - wchodzcie sobie do
    UE, ale beze mnie. Ja bez UE sobie poradze, ale widac rzad i reszta - nie...

    Kuba