  • Data: 2004-09-06 19:00:16
    Temat: Re: Adwokat - odpowiedzialnoścć zawodowa i etyka
    Od: "Konio" <K...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak co do tej kwestii, że w SA apelację tak naprawdę czyta tylko
    > sędzia-sprawozdawca, to przecież jest prawda. Pozostali dwaj niespecjalnie
    > się do tego zazwyczaj przykładają. Poza tym istotnie ta rozprawa
    apelacyjna
    > to w zasadzie tylko taki teatr kabuki, bo sędziowie przychodzą już z
    > "gotowym" wyrokiem. I nie mam tu na myśli żadnych - broń Boże -
    oszukańczych
    > manipulacji, a jedynie smutną konstatację odnośnie rzeczywistego
    charakteru
    > rozprawy przed SA.
> [...]

    Pierwsza rozprawa w sądzie rejonowym odbywała się w trybie uroszczonym - nie
    wiem czy to ma jakieś zanczenie dla rozprawy przed sądem apelacyjnym

    W trakcie rozprawy apelacyjnej na sali był tylko 1 sędzia, nie było
    prokuratora i sędzia przsyszedł z gotowym "pomysłem" na wyrok - dopiero moja
    interwencja ( byłem bez adwokata ) zwróciła mu uwagę na błedy w pirwszej
    rozprawie.
    A co do apelacji, to pisałem ją sam i chybaj ednak dobrze

    Dzięcioł